Termenii și condiții pentru Magazinul Online

1.    Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor

Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre Glamoro.ro, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, România, (denumit în continuare “Glamoro” sau “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online https://www.glamoro.ro

1.2.  Contact:

Ne poți contacta astfel:

-  telefonic, prin apel gratuit la linia de suport clienți: 0373760394

- prin e-mail la: contact@glamoro.ro

Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 18:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale).



2.    Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Glamoro.ro

2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.

2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.

2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.

*Te rugăm să ai în vedere că omitem adresarea directă către toate genurile tocmai pentru a fi mai ușor de citit, dar acest text se referă atât la clienții de gen masculin, cât și la cei de gen feminin.

2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personaele. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate

2.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.

2.6. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.

2.7. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare "Comandă").

2.8. Limba contractată este exclusiv limba română.


3.    Procesarea datelor cu caracter personal

3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.

3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate


4.     Comenzi

Comenzile se plasează pe siteul www.glamoro.ro

4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.

4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.


5.    Cum se pot face cumpărături în magazinul online?

5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.

5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”

5.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi.

5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda

Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/MasterCard).

5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.

5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.

Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia.

Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali.

5.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.

5.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.

5.11. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.

5.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.

5.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă.


6.    Prețuri

6.1. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.

6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.

6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.

 

7.    Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

Măsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs într-o măsură indisponibilă, dar acesta se poate adauga în Lista de dorințe.

Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: contact@glamoro.ro

 

8.    Tipul și timpul de livrare

8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.

8.3. Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare, exceptie fac comenzile cu livrare prin Easybox care se pot livra si in Weekend. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te instiinta.

8.4. Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta, firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare


9.    Metodele de plată

Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau - plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/Mastercard).

Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina EuPlatesc pentru efectuarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.

Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Îgnoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa: contact@glamoro.ro.


10. Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul României

Curier - cost 17.99 lei pentru comenzile mai mici de 350 lei.

EasyBox - cost 17.99 lei pentru comenzile mai mici de 350 lei.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 350 lei. (Exceptie fac comenzile ce contin cupoane/reduceri promotionale)

Pentru comenzile de tip ramburs, la costul de livrare se mai adauga o taxa de 3.00 LEI.

 

11. Politica de retragere din Contract

11.1. Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere este necesar să contactati comerciantul in prealabil, prin mijloacele de comunicare disponibile.

11.2. Consecințele retragerii din contract

În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, excluzand costul de transport, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului.

Restituirea Prețului achitat  de Client  se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze pe factura primita fizic in coletul expediat initial. În cazul in care Comanda a fost expediata eronat (produs gresit, produs defect sau marime gresita) Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).

 

12. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială

Pe lângă dreptul legal de retragere din Contract, Vânzătorul acordă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor - garanția comercială asumată de Vânzător.

Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.

Produsele pot fi returnate doar daca se afla in starea lor originala si nu prezinta deteriorari cauzate de utilizarea produsului.De asemenea produsele trebuie sa fie in ambalajul original.

Coletele se returneaza la adresa Bd. Basarabia Nr. 256, Parcul Industrial FAUR, sector 3 Bucuresti. Intra in sarcina clientului sa solicite serviciile oricarei firme de curierat doreste pentru returnarea produselor, costurile de transport fiind suportate in totalitate de catre acesta, coletul trebuie trimis cu ramburs 0.

ATENTIE: coletul nu se trimite cu plata coletului la destinatar.

Dupa primirea si verificarea coletului ,banii vor fi restituiti in contul IBAN indicat,in termen de 14 zile calendaristice.


În cazul garanției comerciale, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.


În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.

Pentru Produsele returnate în magazinele Glamoro, starea aceastora se verifică la momentul returului și se comunică Clientului pe loc. În ceea ce privește starea Produselor returnate prin curier, examinarea stării acestora, pentru a vedea în ce măsură sunt conforme, se va realiza de către Vânzător în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin apel telefonic în cazul unor neconformități ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul își exprimă acordul privind această procedură.


13. Garanția de conformitate

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

Garanția de conformitate expiră după 2 ani de la data livrării produselor.

13.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa contact@glamoro.ro sau prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

Returul transmis prin email sau telefon este total gratuit. În cazul în care Clientul alege o altă metodă de livrare a returului, costul transportului va fi suportat de Client și nu va fi rambursat de către Vânzător.

13.2. În cadrul reclamației transmise te rugăm să furnizezi numărul comenzii la care faci referire, numele și adresa împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.

13.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele cu defecte îți vom restitui Prețul împreună cu taxele de livrare (dacă au existat atunci cand s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.

În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.

13.4 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată in colet sau primita pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client. Glamoro nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.


14. Răspundere

Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: Glamoro ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.

Glamoro nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, Glamoro nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.


15. Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

16. Copyright - Proprietate intelectuală

Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a Glamoro.

Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al Glamoro în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru Glamoro, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.


17. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul Glamoro, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.


18. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor

Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul glamoro.ro.

ATENTIE! Produsele purtate (fara defect din fabrica) nu sunt rambursabile!

Orice produs achizitionat are garantie 30 de zile de la ridicarea coletului.

Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna.

Pentru produsele care se defecteaza in acest termen de 30 zile,consumatorul trebuie sa suporte taxa de curierat pt schimbarea produsului defect, taxa 25 lei!

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de mail contact@glamoro.ro